قیمت اسید استیک
نوشته شده توسط : عابدینی

کارکرد

اسید استیک عملکردهای بسیاری دارد ، اما بیشتر به عنوان ماده شیمیایی ، قارچ کش ، علف کش ، میکروبیوژن ، تنظیم کننده pH ، ضد ماده و حلال در صنایع مختلف از جمله ، اما محدود به مواد غذایی ، کشاورزی ، تمیز کردن و مواد آرایشی کاربرد ندارد.

استفاده از تمیز کردن

از آنجا که اسید استیک قارچ و میکروب ها را از بین می برد ، برای ضد عفونی عمومی و مبارزه با قالب و کپک بسیار عالی است. این ماده را می توان در چندین ماده تمیز کننده معمولی و سبز مانند مواد پاک کننده قالب و کپک ، پاک کننده کف ، تمیز کننده پنجره ها ، پاک کننده های سطحی ، اسپری های تمیز کننده و گرد و غبار و پاک کننده های سقفی به شکل سرکه یا به عنوان یک ماده غذایی به خودی خود یافت.

استفاده های دیگر

اسید استیک در صنایع مختلفی از جمله مواد شیمیایی (اسیدکننده و خنثی کننده) ، کشاورزی (به عنوان مثال علف کش برای کنترل علفهای هرز) ، کنسرو (به عنوان مثال طعم دهنده ترشی) ، نساجی و رنگ (به عنوان مثال ، تولید نایلون ، کاتالیزور رنگ) استفاده می شود. مواد غذایی (نگهدارنده دانه و یونجه) ، مواد آرایشی (ماده سفید کننده) و صنایع تولیدی (به عنوان مثال تولید لاک).

 

مارک های محصولات حاوی اسید استیک

برای دیدن اینکه برخی محصولات حاوی اسید استیک هستند ، سعی کنید در بانک اطلاعات محصولات خانگی وزارت بهداشت ، درمان و خدمات انسانی ، راهنمای کارگروه محیط زیست (EWG) برای تمیز کردن سالم ، راهنمای خوب یا پایگاه داده آرایشی و بهداشتی پوست عمیق EWG جستجو کنید. به یاد داشته باشید اگر با استفاده از اصطلاح عمومی “اسید استیک” نتایج زیادی حاصل نمی کنید ، سعی کنید یکی از مترادف های آن را وارد کنید.

 

مقررات

هنگامی که اسید استیک در محصولات مراقبت شخصی ، مواد غذایی یا داروها استفاده می شود توسط اداره غذا و داروی ایالات متحده (FDA) کنترل می شود. برای مصارف دیگر ، مانند سموم دفع آفات و مواد تمیز کننده ، توسط آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA) کنترل می شود. آخرین بررسی ثبت نام دوره ای اسید استیک توسط EPA (پرونده شماره 4001) در سال 2008 آغاز شد.

 

سلامت و امنیت

طبق FDA ، اسید استیک و نمک سدیم آن ، دی اکسید سدیم ، GRAS یا “عموماً بی خطر” شناخته شده اند. EPA خاطرنشان می کند نیازی به نگرانی نیست. با این حال ، اسید سیتریک برخی از نگرانی های ایمنی و سلامتی ، به ویژه برای کسانی که با مواد شیمیایی کار می کنند ، همانطور که در موسسه ملی ایمنی و بهداشت کار (NIOSH) کارت ایمنی شیمیایی بین المللی (ICSC) در مورد اسید استیک ذکر شده است.

 

 

قیمت اسید استیک

به علت نوسانات قیمت از قرار دادن قیمت اسید استیک  در وب سایت معذوریم لطفا جهت دریافت قیمت و اطلاعات کامل را شماره های مندرج در وب سایت با ما در تماس باشید





:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: