معرفی دوربین مداربسته هایک ویژن
نوشته شده توسط : عابدینی

معرفی دوربین مداربسته هایک ویژن

دوربین مداربسته Hikvision به عنوان یکی از تأمین کنندگان پیشرو در جهان  در صنعت تجهیزات نظارتی و تصویری خود را در صدر صنعت فناوری CCTV قرار داده است.

رویکرد نوآورانه هایک ویژن  در ایجاد محصولات نظارتی  آنها را به عنوان یک انتخاب اصلی  برای بسیاری ایجاد امنیت در اماکن ، از جمله خرده فروشی ، امور مالی ، آموزش ، دولتی و مسکونی تبدیل کرده است و با توجه به اینکه این فناوری دارای  کیفیت بالا می باشد و همچنین مقرون به صرفه تر می باشد می تواند یک انتخاب برای بالا بردن سطح امنیتی مکان مورد نظر شما که نیازمند تجهیزات امنیتی می باشد باشد.

 

دوربین مداربسته هایک ویژن

دوربین مدار بسته هایک ویژن چیست؟

شرکت چینی Hikvision در سال ۲۰۰۱ تأسیس شد و از آن زمان به عنوان تولید کننده پیشرو در راه حل های نوآورانه دوربین مدار بسته خود را معرفی کرده است. Hikvision طیف گسترده ای از دوربین های مدار بسته و تجهیزات امنیتی را  از جمله دوربین های IP ، دوربین های آنالوگ HD ، نرم افزار مدیریت و آنالیز ، سیستم های هشدار و بسیاری دیگر از تجهیزات نظارتی را تولید می کند.

دوربین مداربسته IP آینده دوربین های مداربسته هستند این دوربین ها با تبدیل تصاویر دریافت شده و ورودی صوتی و تبدیل آها به داده هایی است که می توانند از طریق یک اتصال اینترنتی امن منتقل شوند. Hikvision طیف وسیعی از این دوربین های IP هوشمند را ارائه می دهد که می تواند بانرم افزار تحلیلی داخلی کار کند

آنچه باعث برجسته شدن Hikvision می شود ، تعهد آنها به تحقیق و توسعه است و ۸٪ از درآمد سالانه آنها را برای این منظور صرف می شود.

دوربین مداربسته داهوا

 

مزایای دوربین مدار بسته Hikvision چیست؟

  1. انتخاب

دوربین مدار بسته هایک ویژن انتخاب گسترده ای در اختیار مشتریان خود در طیف وسیعی از ویژگی ها از جمله کیفیت تصویر ، طراحی دوربین و قیمت قرار می دهد. این بدان معنی است که تجهیزات Hikvision به راحتی می توانند متناسب با بودجه و نیازهای شما تنظیم شوند و شما را با داشتن یک سیستم امنیتی متناسب با مشاغل شما معرفی کند

 

  1. لنزها

لنز دوربین مداربسته  Hikvision IP از پوشش گسترده تری برخوردار هستند ، بنابراین گرچه آنها نسبت به دوربین های مداربسته استاندارد گران تر هستند اما شما  برای پوشاندن همان ناحیه باید کمتر از آنها خریداری کنید.

 

دوربین مداربسته سونی

  1. تحلیلی

بیشتر سیستم های دوربین مدار بسته IP Hikvision با توانایی تجزیه و تحلیل وارد می شوند این بدین معنا می باشد که نیازی به سرمایه گذاری اضافی در نرم افزار آنالیتیکس ندارید.

 

  1. قطعنامه

اغلب در مورد دوربین های IP Hikvision با توجه به میزان بیشتر مگاپیکسل می توان وضوح بهتری از تصویر بدست آورد. این همچنین به شما امکان می دهد هنگام بزرگنمایی فیلم های از پیش ضبط شده خود وضوح بالاتری را دریافت نمایید

 

  1. استفاده آسان

اگر اهل فن آوری کافی نیستید دوربین های Hikvision می توانند برای شما ایده آل باشند زیرا استفاده و درک آنها آسان است.

 

  1. قابل گسترش است

سیستم های Hikvision قابل ارتقاء هستند که برای آینده مفید است. اگر در ابتدا فقط می توانید تعداد مشخصی از دوربین را نصب نمایید همیشه باید گزینه ای را در نظر بگیرید که باید تجارت شما همیشه گسترش یابد یا به امنیت بیشتری احتیاج داشته باشد.

 

  1. نصب ساده

به طور کلی محصولات Hikvision نصب ساده ای دارند این به معنی است که سیستم امنیتی جدید شما می تواند به هیچ وجه در هیچ زمان عملی و فعال نباشد.

 

 

خرید دوربین مداربسته هایک ویژن

اگر به دنبال متخصصان باتجربه ای برای نصب دوربین مداربسته با برندهایک ویژن  هستیددر این صورت تیم یوتا الکترونیک در زمینه می تواند به شما کمک کند. ما محصولات متنوعی از این برند  از جمله دوربین ، لوازم جانبی ، ضبط و رمزگشایی را در اختیار شما قرار می دهیم.

بیش از ۱۰ سال است که کارشناسان ما تجهیزات امنیتی را برای تأمین امنیت  خانه یا محل های شما تهیه نصب و نگهداری می کنند. برای اطلاع بیشتر در مورد محصولات و خدمات ما ، امروز با مشاوران ما در تماس باشید.

 

دوربین مداربسته تحت شبکه

قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن

لیست قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن با توجه به به تنوع بالای محصولات متفاوت می باشد این بدین معنا می باشد شما با در نظر گرفتن شرایط محیط و بودجه خود می توانید دوربین مناسب را انتخاب نمایید . با توجه به نوسانات قیمت ارز از قرار دادن لیست قیمت محصولات هایک ویژن در وب سایت معذورم می باشد شما در صورت نیاز به لیست قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن می توانید با شماره های مندرج در وب سایت با ما در تماس باشید تا همکاران ما اطلاعات کامل در کنار لیست قیمت این دوربین ها را در اختیار شما قرار دهند





:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: