درب ضد سرقت فلزی
نوشته شده توسط : عابدینی

درب ضد سرقت فلزی از شایعات تا واقعیت

یکی از مهم ترین باورهای غلطی که امروزه در افکار عمومی در رابطه با درب های ضد سرقت ایجاد شده است ، این موضوع است که درب ضد سرقت فلزی از درب ضد سرقت با روکش های چوب طبیعی و دیگر روکش ها قوی تر بوده و میزان امنیت را افزایش می دهد.اما در شرکت دُرناب یک بار برای همیشه سعی داریم این باور غلط را از ذهن شما عزیزان  پاک کنیم.

قراره در این متن چه اطلاعاتی کسب کنید؟

  • درب ضد سرقت فلزی یا درب ضد سرقت چوبی ؟
  • چرا درب ضد سرقت فلزی؟
  • چرا باید از شرکت دُرناب خرید کرد؟
  • رنگ های درب ضد سرقت فلزی چند نوع است؟
  • ابعاد درب ضد سرقت فلزی چگونه است؟
  • قیمت درب ضد سرقت فلزی در چه کلاس قیمتی قرار میگیره؟
  • مراحل نصب یک درب ضدسرقت معمولا چه قدر زمان می برد؟

 

 

درب ضد سرقت فلزی یا درب ضد سرقت چوبی ؟

یکی از دلایلی که درب ضد سرقت فلزی نسبت به انواع دیگر درب ها ایمن تر است این موضوع است که ، شما با دیدن این درب در اولین نگاه روکش فلزی آن را می بینید.اما در رابطه با درب ضد سرقت چوبی و دیگر انواع درب ها هم این ، ویژگی وجود لایه مقاوم فلزی وجود دارد اما با چشم دیده نمی شود.اما اگر درب ضد سرقت فلزی با دیگر انواع درب مشابه است چرا باید درب ضد سرقت فلزی اننخاب کرد؟

 

چرا درب ضد سرقت فلزی؟

از مهم ترین مزیت های درب ضد سرقت فلزی می توان به این موضوع اشاره کرد که این درب ها به دلیل روکش فلزی آن ها در مقابل خورشید، ، باد و باران،گرد وغبار و مواردی از این قبیل ، از مقاومت قابل توجهی برخوردارند ؛ به همین علت ، درب ضد سرقت فلزی یکی از مهم ترین انتخاب ها ،برای فضاهای بیرونی و مناطقی است که از ویژگی های جوی به خصوصی برخوردار هستند.

 

درضدسرقت فلزی به دلیل آن که علاوه بر لایه ی آهنی استراکچر درب ها ، از روکش آهنی نیز استفاده شده است از مقاومت و امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند.اما این تعریف به این معنی نیست که درب ضد سرقت فلزی بهترین درب موجود در بازار است چرا که شما در حال بررسی سایت دُرناب هستید و در شرکت ما روکش آهنی یا چوبی تاثیری در میزان امنیت شما ایجاد نمیکنه.

سوال خوبیه ، مگه درب های ما دارای چه ویژگی هستند؟ با ما همراه باشید تا بیشتر بهتون توضیح بدیم.

 

 

دُرناب ، متفاوت در انتخاب

گروه درب  های ضد سرقت دُرناب برخلاف دیگر سایت ها و فروشگاه های این صنعت که تنها به زیبایی و جلوه ی کارهاشون میپردازان،نگاه تخصصی تری نسبت به تولید درب ها ایجاد کرده و همین موضوع سبب این میشه که درب ضد سرقت فلزی با درب ضد سرقت دیگر روکش ها ، در شرکت ما هیچ تفاوتی نمیکنه.

چهارچوب درب های ضد سرقت دُرناب :

 

همان طور که مشخص است هر چه ضخامت درب های ضد سرقت بیشتر باشد میزان دیلم خور بودن آن ها کاهش یافته و امنیت درب ها افزایش می یابد.ضخامت چهارچوب درب های ارزان قیمت بازار زیر ۱ میلی متر ، درب های در حد قیمت متوسط ۱.۲۵ میلی متر و بیش ترین ضخامت درب های ترک و درجه یک ایرانی موجود در بازار ۱.۵ میلی متر است ؛ اما در شرکت دُرناب به دلیل افزایش امنیت و رضایت مشتریان ، ضخامت چهار چوب تمام درب های ضد سرقت دُرناب به اندازه ۲ میلی متر تولید می شود ؛ چرا که می توان گفت این ضخامت تقریبا دیلم خور بودن درب را به صفر می رساند.

 

آهن کشی داخل درب ها(استراکچر):

آهن کشی داخل درب های دُرناب بر خلاف درب های ضد سرقت موجود در بازار که تنها از یک ورق فلزی و چند قوطی آهن با ضخامت کم تولید میشه ، از بک ورق پانچ سرتاسری و قوطی های آهن با ضخامت دو میلی متر ، که ضخامت بسیار بالایی برا ی درب های ضدسرقت است تولید می شود.

استراکچر درب های بازار:

نمونه درب بی کیفیت سرقت شده با استراکچر ساده موجود در بازار:

 

استراکچر درب های دُرناب:

 

تزریق فوم پلی یورتان:

در شرکت دُرناب بعد از تولید ورق پانچ و قوطی های آهن دو میلی متری و قرار دادن اون در چارچوب های خاص شرکت، نوبت به انجام مرحله آخر تولید استراکچر درب های دُرناب میرسه و اونم توزیع فوم پلی یورتان شرکت ماست.

تزریق این فوم به این صورت است که روکش درب فلزی و یا هر کدام از انواع روکش ، روی استراکچر نصب میشه ، سپس درب به صورت افقی در دستگاه مخصوصش قرار میگیره.

بعد از قرار گرفتن در دستگاه ، توسط محفظه ای که در پایین درب شکل گرفته است این فوم مایع داخل درب تزریق میشه و بعد از تزریق اون محفظه به صورت کامل بسته میشه.

بعد از یک استراحت حدود ۲۰ الی ۳۰ دقیقه ای ، فوم پلی یورتان مثل یک سنگ سفت و سخت میشه و تولید درب ضد سرقت فلزی شما به پایان میرسه و نوبت به نصب اون میرسه.

 

رنگ های درب ضد سرقت فلزی چند نوع است؟

درب ضد سرقت شما به رنگ آهنی درب محدود نمیشه و شما خریدار محترم برای انتخاب رنگ دربتون محدود نیستید.

پس شما میتوانید براساس محیط و فضای خودتون رنگ درب ضد سرقت فلزی رو انتخاب کنیید.همین موضوعاته که شعار دُرناب رو به حقیقت تبدیل میکنه.اگر هنوز شعار ما رو نمیدونید ازتون میخوام که بالای منو سایت مون رو یه نگاهی بندازید.

 

ابعاد درب ضد سرقت فلزی چگونه است؟

به طوری کلی در درب های ضد سرقت هر چه ابعاد شما از ابعاد استاندارد درب افزایش پیداکند ، قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند.

سایز استاندارد درب های شرکت دُرناب و اکثر فروشگاه ها و سایت های درب ضد سرقت ،در ارتفاع ، به ۲۱۰ سانتی متر و در عرض،به ۱۰۵ سانتی متر محدود می شوند..

نکته ی قابل توجه در رابطه با ابعاد درب های ضد سرقت شرکت دُرناب ، این است که شما هیج گونه محدودیتی در سفارش درب ضد سرقت خارج از ابعاد استاندارد نداشته و میتوانید درضدسرقت خود را با ابعاد دلخواهتان سفارش دهید.

 

 

قیمت درب ضد سرقت فلزی در چه کلاس قیمتی قرار میگیره؟

درضدسرقت فلزی به دلیل ساده بودن و نداشتن روکش های متنوع و طرح دار ، در کلاس قیمتی ارزان درب ضد سرقت قرار میگیره.

کلاس قیمتی ارزان به این معنا نیست که درب ضد سرقت فلزی از کیفیت نا مناسب و پایینی بر خورداره و ضرب المثل هیچ گرونی بی حکمت نیست ، هیچ ارزونی بی علت ، در این رابطه صدق نمیکنه و جای هیچ نگرانی وجود نداره.

 

مراحل نصب یک درب ضدسرقت معمولا چه قدر زمان می برد؟

مراحل نصب و سرعت کار، اهمیت زیادی در کیفیت کار دارد. نصب درب ضد سرقت فلزی بی کیفیت بسیار سریع انجام میشه، چرا که دقت زیادی برای نصب آن نیاز نیست.

ولی درب ضد سرقت با کیفیت نیاز به نصابان ماهری داره که با دقت و حوصله زیاد، نصب و تنظیمات درب را انجام بدن. البته لازم به ذکره که نصب درب ضد سرقت فلزی با کیفیت دُرناب هم به طور معمول بیش‌تر از ۲ ساعت زمان نخواهد برد.

پس جای هیچ نگرانی برای از دست دادن زمانتون نداشته باشید و با خیال راحت به انتخاب طرح و رنگ درب ضد سرقت فلزی خودتون فکر کنید.

 

به پایان آمد این دفتر،حکایت همچنان باقیست!

از این که چشماتونو خسته کردید و تا اینجا با ما همراه بودید ازتون صمیمانه سپاس گذاریم.در محتوای امروزمون تلاش کردیم که تمام اطلاعات مفید و کاربردی در رابطه با درب ضد سرقت فلزی رو در اختیارتون قرار بدیم.

بعد از خواندن این محتوا قطعا سوالات زیادی در رابطه با قیمت درب ضد سرق فلزی ، نوع نصب ، رنگ و طرح های اون در ذهنتون ایجاد میشه ، اما جای هیچ نگرانی نیست ؛ همین الان روی لینک سبز رنگ  “مشاور آنلاین دُرناب در واتساپ هستم” کلیک کن و با ما در ارتباط باش.

ما کنارتونیم.

دُرناب ، متفاوت در انتخاب..





:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: