درب ضد سرقت شیشه ای
نوشته شده توسط : عابدینی

درب ضد سرقت شیشه ای یا در ضد سرقت شیشه خود نوعی دیگر از درب ضد سرقت می باشد که برای موارد مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد . بیشترین جنبه استفاده از شیشه در این درب ها می تواند جنبه زیبایی داشته باشد علاوه بر اینکه درب ضد سرقت به عنوان لایه امنیتی در ساختمان های مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد به عنوان یک لایه زیبایی نیز می تواند برای بهتر شدن دکوراسیون داخلی منزل و همچنین نمای بیرونی ساختمان نیز مورد استفاده قرار بگیرد. در ضد سرقت شیشه ای امروزه قابل ساخت در شکل های و طرح ها و در سایز های مختلفی می باشد شما می تواند سایز درب ضد سرقت خود را در دو گونه سفارشی و سایز استاندارد درب ضد سرقت سفارش دهید . گروه دُر ناب یکی از دفاتر فروش و نصب انواع درب های داخلی و درب ضدسرقت می باشد که می تواند برای شما انواع مختلفی از این درب ها همانند درب ضد سرقت شیشه خود را در مدت زمان اندکی ساخته و برای شما نصب نماید.

درب ضد سرقت شیشه ای

انواع مختلف شیشه ها برای درب ضد سرقت شیشه ای

درب ضد سرقت شیشه دار با استفاده از شیشه های مختلفی قابل ساخت می باشد شما اگر در محیط اینترنت انواع شیشه ها را سرچ نمایید و یا از یک کارشناس فروش شیشه انواع شیشه ها را بپرسید قطعا به لیستی از شیشه ها دست خواهید یافت . لازم است بدانید هر شیشه ای که مورد استفاده قرار میگیرد دارای ویزگی های منحصر به فردی می باشد که این ویژگی های می تواند مورد استفاده آن شیشه را مشخص نماید مثلا اگر شما به دنبال امنیت بالاتر در برابر ضربه و فشار می باشد می توانید از شیشه های سکوریت و لمینت استفاده نمایید این شیشه ها دارای ساختاری می باشد که در برابر فشار و ضربه مقاوم تر می باشد اگر شما دنبال زیبایی هستید می توانید از شیشه های سندبلاست استفاده نمایید بیشتر درب های ضد سرقت شیشه دار از این نوع از شیشه یعنی شیشه سند بلاست اتسفاده می کنید . با استفاده از این نوع از شیشه شما می توانید طرح های مختلفی را روی آن بکشید و روی درب ضد سرقت قرار دهید .

 

 

ویژگی های درب ضد سرقت شیشه ای

  • دارای امنیت مناسب
  • قابل ساخت با انواع شیشه ها
  • قابل ساخت در دو نمونه تک لنگه و دو لنگه
  • زیبایی منحضر به فرد
  • قابل ساخت با روکش های مختلف
  • اندازه پیاده سازی به دو صورت سفارشی و استاندارد

 

درب ضد سرقت شیشه ای دو لنگه

درب ضد سرقت دو لنگه نوعی از درب ضد سرقت می باشد که به دلیل اندازه عرضی بیشتر از حد نرمال ساخته می شود این درب ها به جای یک لنگه از دو لنگه اندازه هم یا لنگه های کوچکتر و بزرگتر که در اصطلاح درب ضد سرقت یک و نیم لنگه نیز به آن گفته می شود ساخته می شود . درب ضد سرقت شیشه ای دو لنگه نیز می تواند یک نمونه جالب از درب های ضد سرقت باشد که هر کدام از لنگه ها نیز می تواند دارای شیشه باشد.

 

 

درب ضد سرقت شیشه ای

قیمت درب ضد سرقت شیشه ای

قیمت درب ضد سرقت شیشه خور به موارد مختلفی بستگی دارد از مهمترین مواردی که می تواند در قیمت این نوع از درب ها تاثیر گذار باشد می تواند به اندازه درب ضد سرقت ،جنس یراق مورد استفاده ، روکش درب ، قفل درب و نوع شیشه مورد استفاده اشاره کرد ، از این رو در صورتی که قصد خرید این نوع از درب ها را دارید می توانید با شماره های مندرج در وب سایت با ما در تماس باشید تا همکاران ما علاوه بر راهنمایی کامل در مورد این درب ها لیست قیمت را با توجه به توضیحات شما در اختیار شما قرار دهند





:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: