درب شیشه خور
نوشته شده توسط : عابدینی

درب شیشه خور

 0

مدل های بسیاری  زیادی از مدل های درب مانند درب داخلی ، درب بیرونی ، درب شیشه دار ، درب غیر شیشه ای، درب چوبی ، درب روکش چوبی وجود دارد که می تواند با توجه به سلیقه شما یکی از آنها برای شما خریداری و نصب شود  امروز ما می خواهیم در مورد مدل های درب داخلی شیشه ای  به شما اطلاعات دهیم.

 

درب شیشه خور

اگر عاشق شیشه های درب داخلی هستید و از آنها در خانه استفاده می کنید ، مقاله امروز برای شما مناسب است. یکی از قابل تحسین ترین انواع درب ها در بین مدل های درب داخلی ۲۰۲۰ ، درب داخلی شیشه ای است. درب داخلی شیشه ای به خانه کمک می کند تا جادارتر به نظر برسد. علاوه بر این ، درهای شیشه ای زیبایی بسیار زیبا دارند و متناسب با هر خانه ساخته می شوند.

اگر می خواهید درب قدیمی خود را تعویض کنید ، می توانید درب شیشه خور را انتخاب کنید

ما در گروه دور ناب هر سال مدل درب را برای شما به روز می کنیم. ما با رعایت مد و زیبایی که در اصطلاحات زیبایی شناختی و مدرن شکل می گیرد ، مدل های درب خود را بر این اساس تولید می کنیم. مدل درب داخلی که تولید می کنیم می تواند در رنگ های مختلف و الگوهای مختلف باشد. همچنین ، درب لمینت  ، درب چند لایه  ، درب روکش PVC، درب MDF ، مدل درب ملامینه برای جذابیت سلیقه شما تولید می شود.

درب های  شیشه خور یک عنصر زیبایی شناختی است که کمک می کند تا یک مکان بزرگ به نظر برسد. اولین نکته ای که هنگام ورود به مکانی جلب توجه می کند ، درها هستند. بنابراین درها باید ارزش زیبایی شناسی ایجاد کنند. بنابراین می توانید با انتخاب مناسب هنگام انتخاب درب ، دکوراسیون منزل خود را تکمیل کنید.

انتخاب درها برای دکوراسیون بسیار مهم است. اگر دربهایی دارید که با دکوراسیون منزل شما سازگار نیست ، سایر وسایل دکوراسیون اهمیت چندانی نخواهند داشت. زیرا انتخاب یک درب مناسب می تواند تکمیل کننده زیابی دکورسیون داخلی منزل شما باشد

حال بیایید مدل درب داخلی شیشه ای ۲۰۲۰ را با شما بررسی کنیم. بهترین تولیدکننده درب داخلی Evkap ترکیه. اگر می خواهید در مورد مدل ها و قیمت درب داخلی ۲۰۲۰ اطلاعات دقیق کسب کنید ، می توانید با ما تماس بگیرید. همچنین می توانید کاتالوگ درهای ۲۰۲۰ ما را در وب سایت ما مرور کنید

 

 

مدل های مختلف درب شیشه خور

درب درب داخلی شیشه ای سفید

درب چوبی شیشه ای  سفید از پر کاربردترین مدلهای درب در سال ۲۰۲۰ است. دلایل مهم زیادی برای این امر وجود دارد. ابتدا رنگ سفید خانه را بزرگ و جادار می کند. دوم ، اغلب ترجیح داده می شود زیرا درب سفید با بسیاری از تزئینات خانه سازگار است. سوم ، درب سفید ظاهری مدرن دارد. نکته چهارم و آخر این است که درهای سفید و شیشه ای زیبایی به خانه شما می بخشد.

دلیل کافی برای ما وجود دارد که می توانیم از یک درب با بسیاری از ویژگی های زیبایی شناختی در دکوراسیون منزل خود استفاده کنیم. بنابراین ، هر دو درب شیشه ای و سفید ، ظاهر زیبایی به خانه شما می بخشد.

درب چوبی شیشه خور سفید

 

 

 

 

درب چوبی شیشه ای کلاسیک

یکی از مدل های مورد علاقه در بین درب های شیشه ای ، درب های چوبی شیشه ای کلاسیک است. درهای شیشه ای که با چوب از گذشته تا به امروز ترکیب شده اند بسیار زیبا هستند. علاوه بر ظاهر سنتی خود ، فضای قومی و اصیل را به خانه شما اضافه می کند. بنابراین ، اگر ظاهر چوب را دوست دارید ، می توانید درهای چوبی یا رنگ شیشه ای را ترجیح دهید

 

 

 

درب لاکی

درهای لاکی امروزه پرکاربردترین نوع درب هستند. بزرگترین دلیل این امر این است که درهای لاکی هر دو دارای ظاهری لوکس و بسیار شیک هستند. درهای شیشه ای لاکی از نظر بصری بسیار شیک بوده و از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار هستند. بنابراین ، اگر می خواهید به دکوراسیون منزل خود ارزش افزوده دهید ، می توانید درهای شیشه ای لاک زده را انتخاب کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: