درب اتاق خواب
نوشته شده توسط : عابدینی

درب اتاق خواب

 0

چه در حال ساخت خانه ای کاملاً جدید باشید و چه در حال بازسازی ، درهای اتاق خواب شما در ایجاد حریم خصوصی و راحتی در خانه شما مهم هستند. از ورودی های بزرگ اتاق خواب استاد ، گرفته تا انتقال صاف و براق به اتاق های مهمان ، انواع درب اتاق خواب متناسب با نیاز شما وجود دارد و شما می توانید با در نظر گرفتن این نیاز های خود بهترین درب را انتخاب کنید

 

درب اتاق خواب

گزینه های درب داخلی با طیف گسترده ای از سبک ها و متریال عرضه می شوند و با درب های اتاق خواب هیچ تفاوتی ندارند. وقتی می توان درهای مناسب برای اتاق خواب خود را پیدا کرد ، مهم است که صاحبان خانه نه تنها ظاهر را در نظر بگیرند بلکه عملکرد و هزینه درب اتاق خواب آنها را نیز در نظر بگیرند. در ادامه بخوانید راهنمایی های را که می تواند به شما برای خرید درب اتاق خواب مناسب کمک کننده باشد

 

 

سبک درب های اتاق خواب محبوب

ورودی های اتاق خواب – به خصوص اتاق های خواب اصلی – فرصتی برای اضافه کردن تجهیزات تزئینی  برای زیبایی منزل شماست در انتخاب درب اتاق خواب مثلا  درب های اتاق خواب شفاف یا پنل می تواند سریع تمیز شوند البته هر فردی که همانگونه که گفته شد می تواند بسته به نیاز خود یک درب اتاق را انتخاب کند

برای اتاق خواب های بزرگ ، صاحبان خانه نیز ممکن است مجموعه ای از درهای فرانسوی را در نظر بگیرند ، که برای ایجاد یک ورودی چشمگیر در مرکز می چرخند . درهای فرانسوی با پرده های سبک روشی مخصوصاً زیبا برای جدا کردن اتاق های کارشناسی ارشد از حمام ها است.

بسیاری از اتاق خواب ها شامل درهای اضافی است که به حمام یا کمد منتهی می شود. از آنجا که به ندرت نیاز به نشان دادن درب کمد منزل شما وجود دارد ، درهای دو طرفه و کشویی ساده و با کارآمد اغلب برای کمک به حفظ فضای کف مورد استفاده قرار می گیرند.

علاوه بر این ، مالکان خانه می توانند فضای داخلی کفپوش خود را با نصب درب های جیب که حداکثر از داخل حفره های درب در دیوار مجاور می چرخند ، به حداکثر برسانند. درهای جیب و همچنین درهای ورودی به حمام از اتاق خواب کار می کنند

 

 

 

مواد مشترک برای درهای اتاق خواب

گزینه ایده آل برای صاحبان خانه آگاه از بودجه ، درب اتاق خواب توخالی سبک و سبک است و نصب آن آسان است. این درها با استفاده از تخته سه لا یا کامپوزیت قالب برای پوست خارجی ساخته شده ، این درها دارای یک فضای داخلی توخالی است. این فضای داخلی توخالی ، عایق صوتی ضعیفی را به دنبال دارد و از آسیب در خندق و گودال بسیار مستعد است.

درهای اتاق خواب با هسته جامد احساس کمی استحکام تر و نزدیک تر به وزن چوب جامد دارند ، زیرا فضای داخلی آنها با ترکیب فیبر چوب پر شده است. آنها عایق صدا و دوام بسیار بهتری را برای هزینه ای با قیمت نسبتاً پایین فراهم می کنند. درهای جامد یک سازش محبوب بین درب جامد چوبی و درهای اتاق خواب توخالی است.

درهای اتاق خواب چوبی جامد که به طور سنتی به دلیل وزن محکم و جذابیت کلاسیک مورد حمایت قرار می گیرند ، عایق صدا به مراتب بهتری نسبت به درهای توخالی یا هسته جامد دارند. در حالی که آنها تمایل به گران ترین مواد درب موجود هستند ، بسیاری از صاحبان خانه احساس می کنند که دوام درب چوبی جامد آنها باعث می شود این درب یک سرمایه گذاری ارزشمند باشد.

برای خانه ها و درهای اتاق خواب که در معرض رطوبت طولانی مدت یا دمای شدید قرار دارند ، برخی از صاحبان خانه نیز ممکن است درهای فایبرگلاس با ضخامت متوسط ​​(MDF) را انتخاب کنند. این ماده جایگزین به طور طبیعی در برابر پیچ و تاب مقاوم است و اغلب به دلیل دوام و قیمت مناسب از آن استفاده می شود.

خط پایین: درب های فرانسوی یا انبار برای ظرافت ، فلاشینگ یا تابلو برای سادگی
وقتی می توان بهترین درب اتاق خواب را پیدا کرد ، معمولاً بهتر است بودجه ، فضای کف یا نیازهای عایق صدا و همچنین سلیقه های فردی خود را در نظر بگیرید. مدل های خیالی مانند درب های انبار یا فرانسوی برای اتاق های کارشناسی ارشد عالی هستند. فلاش ساده یا درهای پانلی گزینه های قدرتمندی برای اتاق های کوچکتر هستند

 

مواد مشترک برای درهای اتاق خواب

مسثلا بودجه در نظر گرفته شده برای درب اتاق خواب  می تواند بسیار مهم در انتخاب و خرید درب باشد مثلا درب اتاق خواب توخالی  سبک است و نصب آن نیز  آسان است اما می تواند در مدل هایی در بازار به فروش برسد که دارای کیفیت مناسب و غیز مناسب باشد شما ممکن است در نگاه اول این درب ها را با توجه به اینکه رنج قیمتی انها متفاوت می باشد یکسان ببینید اما رنج قیمتی متفاوت قطعا روی کیفیت و ساختار تاثیر گذار بوده است و مطمئنا درب های گرانتر دارای کیفیت بهتری می باشد .

درب های تو خالی

این درها با استفاده از تخته سه لا یا کامپوزیت قالب برای پوست خارجی ساخته شده ، این درها دارای یک فضای داخلی توخالی است. این فضای داخلی توخالی ، عایق صوتی ضعیفی را به دنبال دارد و از آسیب در خندق و گودال بسیار مستعد است.

 

درب اتاق خواب با توپر

درهای اتاق خواب توپر  دارای استحکام بالاتری می باشند  زیرا فضای داخلی آنها با ترکیب فیبر چوب پر شده است. آنها عایق صدا و دوام بسیار بهتری دارند  درهای توپر یک سازش محبوب بین درب جامد چوبی و درهای اتاق خواب توخالی است.

 

درب های چوبی تو پر

درهای اتاق خواب چوبی تو پر که به طور سنتی به دلیل وزن محکم و جذابیت کلاسیک مورد خرید قرار می گیرند ، عایق صدا به مراتب بهتری نسبت به درهای توخالی یا هسته توپر دارند. در حالی که آنها گرانتر می باشند ، بسیاری از صاحبان خانه احساس می کنند که دوام درب چوبی جامد آنها باعث می شود این درب یک سرمایه گذاری ارزشمند باشد.

برای خانه ها و درهای اتاق خواب که در معرض رطوبت طولانی مدت یا دمای شدید قرار دارند ، برخی از صاحبان خانه نیز ممکن است درهای فایبرگلاس با ضخامت متوسط ​​(MDF) را انتخاب کنند. این ماده جایگزین به طور طبیعی در برابر پیچ و تاب مقاوم است و اغلب به دلیل دوام و قیمت مناسب از آن استفاده می شود.

 

 

وقتی می توان بهترین درب اتاق خواب را پیدا کرد شما باید دارای تجربه کافی باشد اگر دارای این تجربه نمی باشد می توانید از یک فرد متخصص برای خرید و نصب درب اتاق خواب استفاده نمایید البته شما می توانید با مراجعه به یک فروشگاه فروش درب با ارائه نیاز های خود به فروشنده بهترین درب چوبی اتاق خواب را سفارش دهید





:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: