درب PVC
نوشته شده توسط : عابدینی

درب PVC

 0

 Share

همانطور که می دانید درها یکی از منحصر به فرد ترین جزئیات خانه ما هستند. هر کس می خواهد دری داشته باشد که با دکوراسیون خانه خود سازگار باشد. برای پیدا کردن بهترین گزینه ، مردم (البته مخصوصاً خانمها) وقت و تلاش زیادی را صرف می کنند. پس از این تلاشهای بی پایان ، ممکن است درهای بسیار جذاب ، جذاب خوبی داشته باشند  اما کم کیفیتی پیدا کنید که بسیار زیبا برای دکوراسیون خانه شما است. متأسفانه ، ظاهر اکثر اوقات مردم را فریب می دهد و کیفیت را در رده دوم یا شاید سوم (قیمت جلوی آن قرار می گیرد) در تصمیم گیری قرار می دهد. زیبایی ممکن است شما را تحت تأثیر قرار دهد اما ما فکر می کنیم این اشتباه بوده است. مصالح ساختمانی در ابتدا یا شاید در مرحله دوم تحت تاثیر قیمت قرار بگیرند و تسلیم کیفیت کیفیت شوند

اگر می خواهید درب منازل شما از کیفیت بالایی برخوردار باشد ، باید با شرکتی که در زمینه تولید درب اقدام به تجربه کرده و با اعتماد به نفس کسب شده از مشتریان خود ، کار کنید. به عنوان دورناب یکی از دفاتری می باشد که با بیش از ۵ سال سابقه کار و حدودا ۲۰۰۰ هزار ساخت و نصب درب به عنوان یکی از برند های مطرح خود را در زمینه نصب و فروش درب معرفی نموده است

درب پی وی سی چیست

درب ها دارای انواع مختلفی هستند که در رده های درب ضد سرقت ، درب داخلی ، درب لابی تمام چوب و… دسته بندی می شوند در این پست آموزشی ما قصد داریم در مورد درب pvc  که یکی از انواع درب داخلی ساختمان می باشد برای شما حبت نماییم این درب عها دارای تقسیم بندی زیر می باشند

  • درب PVC
  • درب لاکچری
  • درب HDF
  • درب ABS
  • درب کامپوزیت

این مدل ها برای خریداران درب بسیار شناخته شده و ترجیحی هستند. با این وجود یکی از آنها مهمترین و بادوام ترین مدل درب در مقایسه با سایرین است که درب پی وی سی است

درب PVC چیست

درب روکش PVC که به عنوان درب داخلی PVC شناخته می شود در واقع یک درب چوبی است که توسط PVC روکش شده است. PVC (پلی وینیل کلراید) ماده ای ضد آب و انعطاف پذیر است که در بسیاری از زمینه ها مانند ساخت و ساز ، کابل های برقی ، لوله ، کفپوش ، مراقبت های بهداشتی و حتی لباس بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این خاصیت ها آن را به عنوان یک ماده عالی برای پوشش درب های چوبی تبدیل می کنند.

همانطور که ممکن است بدانید PVC ماده ای بسیار بادوام است. به همین دلیل از PVC در این زمینه ها استفاده می شود و به کمک توسعه فن آوری های مواد ، استفاده از این مواد هر روز بیشتر می شود ، بیشتر به دلیل طول عمر آن. بنابراین ، تولید درب های پی وی سی نیز هر ساله در حال افزایش است.

یکی از مهمترین دلایل افزایش این امر این است که مواد PVC مقرون به صرفه است.

درب ملامینه چیست

درب روکش PVC دارای مشخصات و مزایای بسیاری است بعضی از آنها عبارتند از

  • این یک نوع درب داخلی از نظر اقتصادی مناسب است.
  • تمیز کردن آن آسان است و می توان با کمک یک غده نچسب روی سطح درب ، خاک را از درب خارج کرد.
  • درب PVC را می توان در داخل و خارج از منزل استفاده کرد زیرا این ماده ای است که در برابر آب ، باد و سایر شرایط آب و هوایی مقاوم است.
  • درب اتاق پی وی سی در مقابل رطوبت و آب مقاوم است بنابراین طول عمر آن بسیار طولانی می شود.
  • همچنین می تواند به عنوان درب توالت و حمام استفاده شود زیرا در برابر رطوبت و آب مقاوم است.
  • مدل درب داخلی PVC در رنگ های مختلفی تولید می شود که می توانید درب اتاق رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • همچنین درهای PVC می توانند در الگوهای مختلفی باشند.
  • می توانید درب PVC را با درب اتاق شیشه ای یا PVC بدون شیشه انتخاب کنید.

همانطور که گفته شد درب PVC یکی از آسان ترین درب ها برای تمیز کردن در بین مدل های درب است. زیرا سطح PVC به راحتی تمیز می شود که پس از تمیز کردن اثری از گرد و غبار باقی نمی ماند. فقط یک یا دو نکته قابل تامل وجود دارد. مهمترین این موارد این است که در هنگام تمیز کردن درها نباید از مواد شیمیایی استفاده شود. مواد شیمیایی ممکن است به رنگ در و مواد پوشش درب آسیب برساند ، بنابراین در هنگام تمیز کردن درب نباید از آنها استفاده کرد. بنابراین می توانید درهای خود را با آب تمیز تمیز کنید.

 

درب PVC چه مدت دام می آورد

البته یکی از مهمترین نکاتی که باید بدانید این است که یک درب منزل چه مدت دوام خواهد داشت. درهای اتاق پی وی سی به اندازه ای بادوام هستند که حداقل برای ۲۰ سال قابل استفاده هستند. درهای پی وی سی از نظر اقتصادی و ماندگاری بسیار خوبی نیز دارند ، همانطور که در بالا گفته شد ، آنها را صحیح تمیز کنید و با تحقیر از درب خود استفاده نکنید.

 

 

 

البته یکی از کنجکاوی ترین مسائل برای همه ما که چرا باید درب داخلی PVC استفاده شود  و مزایای درب PVC چیست؟ چرا فروشندگان درب خرده فروشی باید درب های پی وی سی را بخرند و بفروشند؟ ما می توانیم با توضیح مزایای درب PVC به این سؤالات پاسخ دهیم.

درب PVC در عایق حرارتی و عایق صدا بسیار مناسب است.
بسیار مهم است که یک درب عایق بندی شده باشد. از آنجا که ما نمی خواهیم گرمای اتاق شما که در آن نشسته اید پخش شود تا در ماه های زمستان پخش شود. این باعث می شود صورتحساب گاز طبیعی افزایش یابد و ممکن است در هوای سرد بیمار شوید. یکی از بزرگترین مزیت درب های پی وی سی این است که عایق حرارتی دارند. بنابراین قطعاً باید ترجیح داده شود.

همچنین همانطور که گفته شد عایق صوتی از ویژگی هایی است که باید در یک درب باشد. به لطف عایق صدا ، هیچ صدای نگران کننده ای در اتاقها پخش نمی شود. این برای حفظ حریم خصوصی مفید است و برای محافظت از زندگی خصوصی بسیار سودمند است.

PVC خواص ضد آتش دارد.
درهای داخلی PVC در صورت بروز هرگونه آتش سوزی بلافاصله مشتعل نمی شوند. با وجود این درهای مقاوم در برابر آتش ، شاید بتوان از آتش سوزی بسیار بزرگ جلوگیری کرد.

می توان از آن به عنوان درب حمام و توالت استفاده کرد.
درهای داخلی PVC که در برابر رطوبت و آب مقاوم هستند نیز می توانند به عنوان درب توالت و درب حمام استفاده شوند. به این ترتیب می توانید این درب ها را با قیمت مناسب اداره کنید.

 

نتیجه

درهای اتاق PVC در بین مدل های درب های ۲۰۲۰ از بهترین درب ها می باشد. برای مرور کاتالوگ درب ۲۰۲۰ می توانید بر روی لینک کلیک کنید. Evkap بهترین شرکت تولید کننده درب داخلی در ترکیه است. برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفا با ما تماس بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: