وزن درب ضد سرقت
نوشته شده توسط : عابدینی

وزن درب ضد سرقت

یکی از مهمترین موارد درب امنیت درب ضد سرقت وزن درب ضد سرقت می باشد که در نمونه های مختلف می تواند دارای وزن های مختلفی باشد . در نمونه های داخلی حداقل وزن درب ضد سرقت می تواند 150 کیلو باشد در نمونه های چینی می تواند این وزن کمتر باشد . در نمونه های ایرانی وزن درب ضد سرقت می تواند متفاوت باشد این وزنی که گفته شده یعنی 150 حداقل می باشد در نمونه ای درب ضد سرقت پلی ارتان وزن می تواند تا 180 کیلکو گرم نیز باشد

درب ضد سرقت ایرانی

ابعاد درب ضد سرقت

ابعاد درب ضد سرقت می تواند در دو سایز باشد یکی استاندارد و دیگر سفارشی نمونه های درب های استاندارد ابعاد می تواند ۱۰۹*۲۱۱ )  و ( ۱۰۵*۲۱۰ ) و(۱۱۰*۲۱۰ ) سانتی متر باشد اما در نمونه های سایز های سفارشی شما می تواند ابعاد را برای دفتر دورناب ارسال نمایید تا با توجه به طرح و اندازه درخواستی شما درب مورد نظر ارسال شود . البته درب های ضد سرقت دو لنگه و یک و نیک لنگه سایز می تواند متفاوت باشد .

 

روکش درب ضد سرقت

روکش درب ضد سرقت نیز یکی دیگر از قسمت های می باشد که بسیار مورد توجه می باشد روکش علاوه بر اینکه می تواند در عمر درب تاثیر گذار باشد می تواند در زیبایی درب نیز تاثیر گذار باشد . روکش های درب ضد سرقت می تواند طبیعی با مصنوعی باشد در نمونه های مصنوعی روکش درب ضد سرقت معمولا از پی وی سی استفاده می شود که این نمونه از درب ها معمولا دارای براقیت بیشتری می باشدو می تواند در رنگ های متفاوتی نیز ساخته و نصب شود . قیمت درب ضد سرقت با روکش های مصنوعی ارزان تر از روکش های طبیعی می باشد که با گردو و راش ساخته می شود شفافیت در درب های با روکش طبیعی کمی کمتر از نمونه های مصنوعی می باشد اما به لحاظ قیمت روکش های طبیعی دارای قیمت بسیار بالا می باشد.

 

 

داخل درب ضد سرقت

داخل درب ضد سرقت نیز یکی از مهمترین نکات  برای ایجاد امنیت درب ضد سرقت می باشد نمونه مختلف درب ضد سرقت دارای ساختار داخلی مختلفی می باشد مثلا ما در نمونه های درب ضد سرقت ایرانی دفتر درب ضد سرقت از فوم پلی ارتان استفاده می کنیم که یک ساختار بسیار قوی همانند فولاد را در داخل ایجاد می کند که می تواند در برابر ضربه و همچنین سوراخ شدن مقاوم باشد . البته در برخی از شرکت ها نیز از بتن و سایز موارد دیگر مانند تیغه های آلومینیومی  ومیلگرد نیز استفاده می شود

 

 

چهارچوب درب ضد سرقت

یکی دیگر از ویژگی های درب ضد سرقت توجه به چارچوب می باشد چارچوب درب ضد سرقت معمولا به گونه ای ساخته می شود که قفل ها یا به عبارت دیگر لوله های قفل ها بتوانند در داخل آن قرار بگیرد البته به غیر از نکته چارچون درب ضد سرقت باشد قوی تر از چارچوب های دیگر باشد چرا که اگر ضعیف باشد به آسانی قابل خراب شده و دستبرد زدن می باشد .

 

 

قفل درب ضد سرقت

یکی دیگر از خصوصیات درب ضد سرقت توجه به قفل می باشد امروزه برای درب های ضد سرقت از قفل ها هشوند استفاده می شوند که قادر است از راه دور نیز کنترل شود یا می تواند با استفاده از یک کارت یا یک رمز درب را باز و بسته کرد . ققل درب ضد سرقت نیز بسیار مهم است چرا که اگر به درستی کار نکند می تواند امنیت درب را به شدت کاهش دهد شما می توانید برای درب های ضد سرقت خود از قبل های ایرانی و خارجی استفاده نمایید به طبع نمونه های خارجی و مخصوصا ترک در بازار دارای طرفداران بیشتری می باشد .

 





:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: