بهترین درب ضد سرقت
نوشته شده توسط : عابدینی

انتخاب بهترین درب ضد سرقت شاید کمی مشکل باشد و انتخاب آن توسط یک فرد کم تجربه کمی کار مشکل باشد پس اگر به دنبال خرید درب ضد سرقت با عملکرد بهترین هستید نیاز دارید از یک فرد متخصص که در این زمینه دارای تجربه کافی می باشد استفاده کنید اما اگر به این فرد نیز دسترسی ندارید می توانید به یک فروشنده مجاز درب ضد سرقت مراجعه نمایید و از آن بخواهید تا به شما برای خرید درب مناسب کمک کند . ما در این پست آموزش به شما کمک خواهیم کرد تا بتوانید بهترین درب ضد سرقت را انتخاب و خریداری نمایید لازم به ذکر می باشد این پست تنها بخشی از ویژگی های خرید بهترین درب می باشد و شاید شما با در نظر گرفتن این اطلاعات باز هم در انتخاب دچار مشکل شوید پس بهتر است در کنار این اطلاعات از یک فرد خبره نیز کمک بگیرد.

بهترین درب ضد سرقت

 

بهترین برند درب ضد سرقت ایرانی

امروزه درب زمینه تولید درب ضد سرقت شرکت های مختلفی در حال فعالیت می باشد که هر کدام از آنها در شکل ها و جنس های مختلفی در حال فعالیت می باشد اما در گذشته مخصوصا برای درب های خارجی برند های موجود بود که شما با استفاده از این برند ها و اعتماد کردن به شرکت تولید کننده می توانستید درب مناسب را انتخاب نمایید مانند درب های اتاک درب ، اما امروزه با افزایش قیمت دلار و ارز درب های خارجی به شدت افزایش قیمت داشته اند و خرید آنها دیگر مرفون به صرفه نیست به همین دلیل اولویت اصلی خرید درب ضد سرقت ایرانی می باشد. اما در درب ضد سرقت داخلی یا همان ایرانی دیگر مانند نمونه های ترک شرکت های مطرحی که چندین سال فعالیت کنند و برای خود نام و نشانی داشته باشند وجود ندارد و هر شرکتی برای خود یک برند را ایجاد کرده است مانند شرکت دورناب که درب های خود را تحت عنوان درب ضد سرقت دورناب ارائه می دهد . پس اگر به دنبال یک برند خوب برای درب ضد  سرقت می باشد پیدا کردن آن کمی مشکل می باشد پس باید به دنبال یک شرکت که دارای نمونه کارهای خوب می باشد باشید .

فروشگاه اینترنتی درب ضد سرقت

بهترین تولید کننده درب ضد سرقت ایرانی است یا خارجی ؟

بی شک نمونه درب ضد سرقن ترک دارای کیفیتی بسیار بالا می باشد این به این معنی نمی باشد که نمونه های داخلی دارای ضعف می باشند . درب های ضد سرقت ایرانی امروزه توانسته اند جایگاه بسیار خوبی را به دست بیاورد و حتی به خارج از کشور و حوزه خلیج فارس صادارت شوند اما درب های ضر سرقت ترک کمی با سایر درب های ضئ سرقت که در دنیا ساخته می شود تفاوت دارند و از هر لحاظی دارای کیفیتی بالاتر می باشند. درب ضد سرقت ایرانی از زمانی که دلار با رشد قابل توجه ای رو به رو شد به شدت افزایش قیمت داشت به همین خاطر بود که وارد این درب ها دیگر در ایران زیاد نمی باشد و بیشتر افراد از درب های داخلی ایرانی استفاده می کنند . درب های ضد سرقت ایرانی امروزه دارای شرح ها و رنگ های مختلف با مشخصات گوناگونی می باشند که این امر می تواند دست شما برای خرید را بیشتر باز نمایید

 

 

درب ضد حریق

مهمترین مشخصات برای خرید درب ضد سرقت

  • یراق مورد استفاده که بیشتر یراق خارجی و مخصوصا ترک می باشد
  • داخل درب که می تواند بتن و یا فوم پلی اورتان باشد که معمولا برای انتخاب بهترین می توانید از درب هایی استفاده
  • نمایید که دارای پلی ارتان می باشند چرا که بسیار مقاومت بالایی دارند
  • درب ضد سرقت باید دارای وزن بالایی باشد . وزنی بالاتر از 120 کیلو گرم
  • یک درب ضد سرقت نباید دارای درز باشد چرا که وجود درز می تواند باعث سرقت آن شود
  • بهتر است درب ضد سرقت دارای گارانتی مناسب باشد چرا که برخی از شرکت ها تنها به سودجویی می باشند و
  • ممکن است به شما دربی را ارائه دهند که دارای کیفیت مناسب نباشد
  • سایز درب ضد سرقت باید استاندارد باشد این استاندارد می تواند 115×215 باشد
  • یک درب ضد سرقت مناسب باید دارای درزگیر باشد گه جلوی صدا و گرد و غبار را بگیرد




:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: